Інтернет-магазин для одного міста: інструкція по відкриттю

Интернет-магазин для одного города: инструкция по открытию

 

Покрокова інструкція по відкриттю інтернет-магазину допоможе підприємцю оцінити наскільки великий ринок і відкрити дійсно прибутковий бізнес, адже кожна людина намагається максимально продуктивно використовувати свій особистий час та купувати якісні речі.

Даний фактор і є основним плюсом: ніхто не готовий чекати місяць-два для того, щоб замовлення прийшов з-за кордону – краще замовити аналогічний товар в місцевому інтернет-магазині за прийнятною вартістю.

Існує кілька основних схем створення інтернет-магазину.

Товари в наявності.

Стандартна схема для будь-якого великого інтернет-бізнесу. Варто зазначити, що витрати на реалізацію такого бізнесу дуже високі, тому що потрібно завжди мати в наявності всі товари, інформація про які вказана на сайті.

Для того щоб відкрити магазин за такою схемою, потрібно мати, як мінімум, невеликий штат співробітників і склад.

До плюсів можна віднести високу прибутковість і значний товарообіг завдяки великому охопленню аудиторії. До мінусів: великий стартовий капітал і витрати на доставку.

Зверніть увагу

Суть даної схеми полягає в тому, що інтернет-магазин працює тільки в рамках одного конкретного міста, забезпечуючи хороший сервіс, ефект сарафанного радіо і близькість до своїх клієнтів.

Люди будуть робити вибір на користь такого магазину через те, що товарна вартість набагато нижче, ніж в торгових центрах.

Плюсами є також: безкоштовна доставка додому, повний контроль над бізнесом, малі витрати на старт. Серед мінусів варто відзначити тільки невеликий товарообіг.

Порядок створення інтернет-магазину наступний:

  1. Розробка детального бізнес-плану;
  2. Реєстрація бізнесу на основі ПП;
  3. Пошук постачальників на регіональній або міжнародній основі;
  4. Вибір ніші на основі найбільш затребуваних товарів;
  5. Створення сайту.
  6. Реклама і оптимізація під пошукові системи;
  7. Прийом платежів.
  • Структура сайту також повинна бути грамотною, для того щоб користувачеві було зручно знайти необхідний товар, подивитися його характеристики і зробити замовлення.
  • Інтернет-магазин для одного міста: інструкція по відкриттю
  1. Бізнес-план інтернет-магазину спрямовується на залучення потенційних інвесторів або для отримання додаткових коштів на основі банківського кредитування для подальшого просування своєї справи.
  2. Приклад готового бізнес-плану з грамотним викладом проекту:
  3. Проект (назва) передбачає відкриття інтернет-магазину середнього цінового сегмента з широким товарним асортиментом, з цілодобовим режимом роботи, обробкою замовлень і доставкою протягом доби з моменту оплати.
  4. Отримання прибутку за обслуговування постійної клієнтської бази з високим рівнем реалізації всіх бізнес-процесів.
  5. Створення впізнаваного бренду на території країни
  6. 1 етап – 1 рік
  7. 2 етап – 5 років

Базову частину ринку інтернет-торгівлі займають товари, вартість яких не перевищує 300 грн. Це можна пояснити недовірою громадян до нової точки продажів і, відповідно, до власників даного бізнесу, а також до зростання рівня шахрайства.

Після низки пробних замовлень і формування довірчих відносин «продавець-покупець», останній буде звертати увагу на наступні товари – побутову техніку, аудіо та відеотехніка, мобільні телефони і т.д.

Завдяки тому, що на території регіону відсутні представництва подібних магазинів, всі існуючі нині сайти можна вважати неконкурентоспроможними, а наявність реальної контактної інформації та високої швидкості доставки, безумовно, будуть грати в нашу користь.

  • Конкурентні переваги
  • – можливість реалізації будь-якої кількості товарів;
  • – графік роботи 24/7;
  • – доступ до товарів з усього світу;
  • – автономність роботи.

Перший рік роботи – співпраця з регіональними оптовими компаніями. Після формування невеликого кола споживачів і виявлення найбільш затребуваних товарів, проект передбачає оренду власного приміщення під складські потреби, яке допоможе збільшити товарообіг і прибуток.

  • Фінансова обгрунтованість.
  1. – Окупність проекту – 1 рік
  2. – Рентабельність за перший рік – близько 25%
  3. – Рентабельність на весь термін роботи – близько 33%
  4. Інтернет-магазин для одного міста: інструкція по відкриттю
  • Невміння покупців працювати з зарубіжними інтернет-магазинами

Для того, щоб придбати що-небудь, використовуючи зарубіжні ресурси, потрібно розібратися з алгоритмом вибору і оформлення замовлення, з репутацією продавця, з необхідним розмірним рядом і т.д. Зробити це можуть далеко не всі.

Саме тому потенційний покупець зробить вибір на користь більш близького і доступного інтернет-магазину, де він зможе придбати товар за порівняно низьку ціну.

Дана перевага належить до нішевих, або локально прив’язана до певного регіону інтернет-магазину. Людям буде набагато приємніше використовувати україномовні ресурси, на яких можна переглянути якісні фотографії, зроблені не з «китайськими» моделями.

Також доступність обумовлюється наявністю швидкого зворотного зв’язку, безпосередньо з продавцем, що дозволяє уникнути казусів в процесі доставки і прийому товару.

Оплату можна провести на банківську карту, готівкою або при отриманні. За всі ці зручності покупець буде цілком усвідомлено переплачувати.

При реєстрації інтернет-магазину в якості офіційного бізнесу, потрібно керуватися наступними особливостями:

  • Реєстрацію можна здійснити з моменту, коли підприємець прийняв рішення про створення інтернет-магазину. Офіційного сайту, постачальників і потенційних покупців, при цьому, немає.
  • Реєстрацію можна здійснити після реєстрації сайту.

У першому випадку варто враховувати, що необхідно ведення обліку всіх витрат, а на початковому етапі вони виходять значними. Витрати спрямовуються на: технічні роботи, розробку сайту, пошук персоналу і т.д.

Порада! Реєстрація бізнесу – вкрай важлива процедура, адже в подальшому це може значно спростити порядок укладення офіційних договорів з контрагентами, в яких прописуються всі зобов’язання.

Другий випадок також часто має місце, тому що запуск сайту і регулювання всіх технічних моментів вимагають багато часу.

До того ж, може вийти так, що продажів не буде і інтернет-магазин буде абсолютно нерентабельним проектом.

Важливо

Правда, при такому сценарії, може знадобитися пояснення для податкової інспекції, адже наявність ефективно працюючого сайту при відкритті бізнесу наводить на думку про махінації.

Порада! Для відкриття офіційного інтернет-магазину, потрібно вибрати форму власності – ПП на спрощеній системі. Серед основних переваг виділяються: швидка реєстрація бізнесу, спрощена схема оподаткування і легкий облік.

За своєю суттю це навіть не інтернет-магазин, а своєрідний сервіс з купівлі дешевих закордонних товарів. Дивлячись правді в очі, даний спосіб малоприбутковий.

Сенс полягає в організації діяльності зі збору інформації про замовлення, після чого загальне замовлення відправляється продавцеві і вже після прибуття товари лунають покупцям.

Прибуток формується завдяки невеликій націнці або комісії на товар. В основному така операція проводиться з сайтами, на кшталт Таобао.

Безсумнівно, основним плюсом такого бізнесу є швидкий старт без вкладень, тому що почати можна зі свого найближчого оточення і розвивати своєрідний магазин шляхом залучення клієнтури за допомогою сарафанного радіо.

Дана модель ведення інтернет-бізнесу полягає в продажу товару, якого у продавця немає в наявності. Після отримання грошей від клієнта річ або виріб купується в іншому місці за більш низьку ціну. Найчастіше співробітництво ведеться з китайськими інтернет-магазинами.

Інтернет-магазин для одного міста: інструкція по відкриттю

Модель, в свою чергу, підрозділяється ще на дві:

  1. Продаж через односторінкові сайти
  2. Повноцінний інтернет-магазин

Перший спосіб дозволяє продати не більше 1-3 товарів, інформація про яких розміщується виключно на одній сторінці, на якій можна оформити замовлення і оплатити його.

Через повноцінні інтернет-магазини також можна здійснити дропшіппінг, але складність полягає в контролі за наявністю товарів у китайських постачальників. Це практично нереально, коли на сайті є близько 1000 товарних позицій.

Плюсами є: вкрай швидкий старт, можливість роботи з клієнтурою по всій країні і мінімальні вкладення. Серед мінусів варто виділити: тривалі терміни доставки і неможливість формування постійної клієнтської бази.

Інтернет-магазин для одного міста: інструкція по відкриттю

  • Репліки товарів брендів «Nike» та «Adidas»

Рівень продажів даного сегменту товарів просто грандіозний. Щодня пропозиції по кожному бренду перевищують понад мільйон заявок.

Якість виробів, звичайно, коливається через цінові характеристик і постачальників. Однак, варто враховувати і те, що обидві компанії в повній мірі налагодили власне виробництво в Китаї, що говорить про те, що для свого магазину можна придбати і оригінальні вироби.

Відповідний інтернет-магазин дозволяє продавати будь-який вид літератури на основі каталожної індексації. Невеликі ціни, розміри і популярність сегмента зроблять дуже великий прибуток.

  • Побутова техніка і електроніка

Незважаючи на високу конкуренцію в стаціонарних точках збуту, даний товарний сегмент користується дуже високим попитом завдяки наявності товарів, які вкрай складно знайти на території країни.

  • Товари декоративного промислу

Дуже низька конкуренція і можливість швидкого гарантійного обслуговування проданих товарів.

Підробки даного бренду також зайняли свою нішу і є одним з чільних місць, виходячи із загального числа продажів. Китайські майстри навчилися просто майстерно копіювати популярну модель чобіт з овчини і, тому, підробки виходять дуже високої якості, чим і користуються споживачі.

Пару років тому даний товар справив справжній фурор на ринку інтернет-магазинів. Масовий попит в кілька разів перевищив пропозицію. Саме тому, багатьом іменитим виробникам довелося редагувати власні графіки робіт і в авральному режимі заповнювати склади магазинів настільки популярним товаром, на який і донині існує значний попит.

Порада

Китайські футболки з логотипами відомих брендів масово закуповуються постачальниками з усього світу.

Якість може бути різною, залежно від ціни виробу, а ось матеріал, з якого виготовляється продукція, на жаль, не може відповідати високим стандартам виробників-власників торгових марок.

Але навіть незважаючи на ці дані, товари можна знайти не тільки в інтернет-магазинах, але також у великих торгових центрах.

  • Прибуток може мінятися, виходячи з часу, витраченого на проведення кожної операції.
  • Як приклад можна привести продукцію компанії «Apple», яка вже є в наявності на складі і, яка, надійшла в продаж через інтернет-магазин в певному регіоні.
  • У цьому випадку клієнт, замовивши через сайт чохол, зможе отримати його вже через кілька годин.

Сьогодні особливо виділяються два торгових ринку: споживчий і корпоративний. Свій бізнес найкраще починати з споживчого сегмента ринку, де свою нішу може з успіхом зайняти інтернет-магазин.

Порада! Кількість прибутку – досить відносна характеристика і прогнозувати її потрібно, виходячи з сезону.

В таких умовах бізнес повинен працювати на певний товарний сегмент, наприклад, якщо це зима, то підійдуть ялинки і новорічні прикраси. Головне – враховувати актуальні модні тенденції, які змінюються практично щохвилини.

Якщо не стежити за даним фактором, то залежаний товар буде дуже важко реалізувати в наступний сезон в силу морального старіння.

На кожному етапі не варто забувати про можливі кризових моментах і періодах спаду. Тому важливо навчитися гармонійно переходити від споживчого ринку до корпоративного без особливих фінансових втрат.

 

Інтернет-магазин для одного міста: інструкція по відкриттю

Найбільш ефективними способами просування власного інтернет-магазину є: реклама в інтернет-спільнотах і таргетована реклама. Абсолютно точно необхідна наявність спеціальної групи в соціальних мережах з інформацією про бізнес і про асортимент.

Як відкрити пункт видачі замовлень інтернет магазинів

Пункт видачі замовлень інтернет магазинів – невід’ємний елемент бізнесу, що реалізується в Мережі. Для його організації та успішного функціонування не буде потрібно великих грошових вкладень. Подібний вид діяльності може стати хорошим стартом для молодого підприємця.

Актуальність бізнесу

Точки самовивозу для інтернет магазинів є додатковим джерелом доходу, підвищують привабливість для клієнтів, стимулюючи їх купувати саме тут, так як їм надається вибір способу отримання товару.

У зв’язку з розвитком торгівлі в Інтернеті, актуальність пунктів, де клієнти змогли б самостійно забрати товар, постійно зростає. Відкрити точку сьогодні вигідно не тільки у великому населеному пункті, а й в невеликому місті.

Затребуваний цей сегмент також і тому, що клієнт бажає бачити перед собою реальні можливості вибору способу доставки. Самостійний вивіз допомагає економити особистий час, знизити вартість товару – все це підвищує привабливість цього напрямку підприємницької діяльності.

Фінансові витрати на етапі відкриття

Прораховуючи, як організувати пункт видачі замовлень інтернет магазинів, не можна обійтися без складання фінансового плану. Основне вкладення складе (з розрахунку на одну точку) – близько 90 тисяч гривень. У цю вартість входять:

  •  Орендна плата за приміщення (від 20 м2) – 7500 грн;
  •  Ремонтні роботи (косметичний ремонт) – близько 15000 грн;
  •  Меблі і касовий апарат – 25000 грн;
  •  Витрати на просування – 25000 грн (включає створення сайту).

Також слід виділити гроші на оплату комунальних послуг, податків і оплату діяльності співробітників (на першому етапі досить 1 людини, так як власник бізнесу може тимчасово виконувати частину обов’язків самостійно).

Інтернет-магазин для одного міста: інструкція по відкриттюПункт видачі замовлень інтернет магазинів Boxberry

Особливості бізнесу

Такий вид бізнесу, як пункт видачі товарів інтернет магазинів, має свої особливості, які слід враховувати, щоб уникнути труднощів з його відкриттям і подальшим розвитком. Продажі через Інтернет дозволяють охопити більше цільової аудиторії, ніж звичайний стаціонарний магазин – це одна з головних особливостей підприємницької діяльності в цьому напрямку.

Постійний попит є запорукою стабільного та зростаючого, пропорційно кількості звернень, доходу. Пункт видачі інтернет замовлень привертає до себе увагу не тільки потенційних клієнтів, але і постачальників товарів, так як їм також вигідно, щоб їх продукцію придбала більша кількість людей. Відповідно, бізнес є рентабельним.

До особливостей можна віднести організацію діяльності безпосередньо пункту видачі покупок, здійснених в інтернеті. У 70% випадків вона будується за принципом: забрати товар у продавця, упакувати або розфасувати, потім видати безпосередньо покупцеві. У свою чергу, цей вид діяльності може бути організований за двома напрямками:

  •  Незалежні пункти видачі для інтернет магазинів;
  •  Працюючі у співпраці з компаніями точки.

До особливостей також слід віднести умови праці та початкові вкладення, які безпосередньо залежать від таких показників, як популярність компанії.

«Розкручена» франшиза пункту видачі замовлень інтернет магазинів принесе дохід практично відразу після відкриття пункту видачі покупок, тоді як невідома потребуватиме вкладень в маркетинг, що знизить ставку по зарплаті для працівників.

Якщо вибрано напрямок бізнесу під відомою назвою компанії, то приплив клієнтів буде стабільним, але впроваджувати власні розробки та ідеї буде практично неможливо.

Зверніть увагу

У той же самий час, самостійний пункт видачі може не окупитися, що призведе до збитків – це також слід віднести до особливостей бізнесу.

Робота з надійною і широко відомої торгової точкою дозволить швидко розвиватися, відкриваючи нові пункти.

Інтернет-магазин для одного міста: інструкція по відкриттюПункт видачі замовлень інтернет магазинів

Пошук партнерів

Пункти видачі товарів для інтернет магазинів відносяться до такого типу підприємницької діяльності, де без партнерів дуже складно організувати прибуткову і рентабельну роботу. Для пошуку компаній, згодних на спільну роботу, можна звернутися безпосередньо (в розділі про співпрацю знайти контакти і чи форми, які можна заповнити).

Також можна спільно здійснювати діяльність з іншими службами доставки товарів. У цьому випадку вигідніше для кожної зі сторін, щоб пункт видачі інтернет магазину був відкритий під брендом служби доставки.

Ще один спосіб пошуку партнерів по бізнесу – співпраця з великими (і відомими) компаніями, в число послуг яких входить надання логістики. У цьому випадку вони є за своєю суттю посередниками, а субагентом виступає власник пункту видачі – бізнесмен.

Вибір напрямку

Пункти самовивезення для інтернет магазинів мають на увазі, що цей об’єкт співпрацює з торговою точкою, що продає товари. Перш ніж відкривати подібний бізнес, слід визначитися з напрямком, в якому буде вестися робота, а також зі списком тих сайтів, інтереси яких (фінансові та рекламні) представлятиме безпосередньо точка вивезення покупок.

Сучасний ринок пропонує велику різноманітність торгових напрямків, тому важливо уважно вивчити їх всі, тільки після цього вибрати найбільш підходяще для себе напрямок. Хороший, стабільний дохід гарантують магазини, які працюють з наступною продукцією:

  •  Продаж дитячого та жіночого одягу;
  •  Реалізація товарів для дітей і новонароджених;
  •  Продаж косметики і парфумерії;
  •  Продаж електроніки.

Замислюючись над тим, як відкрити пункт видачі замовлень, необхідно ретельно вивчити умови співпраці, які пропонують ті сайти, які спочатку сподобалися підприємцю. Це необхідно також і з тієї причини, що доставка і організація пункту самовивозу можлива не в кожному регіоні.

Пункт видачі замовлень інтернет магазину Розетка

Оформлення необхідних документів

Легальний бізнес можливий тільки в разі своєчасно оформлених документів.

Існування пункту, де можна отримати замовлений в інтернеті товар, зажадає від майбутнього бізнесмена, реєстрації у відповідних органах.

Оптимальною формою є відкриття ПП. Для цього необхідно оформити в податковій інспекції свідоцтво, отримати обрану форму оподаткування. Оскільки цей вид підприємницької діяльності тісно пов’язаний з фінансами, то для подальшої роботи буде потрібно оформити рахунок у банку.

Це допоможе проводити платежі бізнес – формату. Досвідчені підприємці не рекомендують вибирати формою ТОВ, оскільки в цьому випадку пакет документів, необхідних для реєстрації бізнесу, зросте значно. Крім того, подібна організаційно – правова форма спричинить за собою збільшення виплат по податках.

Також для реєстрації бізнесу буде потрібно отримати дозволи від СЕС і пожежної охорони. Замислюючись над тим, як відкрити пункт видачі інтернет замовлень, важливо пам’ятати, що будівля буде потребувати обслуговуванні клінінгових компаній, вивезення ТПВ, охороні.

Перед початком роботи потрібно оформити всі відповідні договори.

Інтернет-магазин для одного міста: інструкція по відкриттю

Реклама і маркетинг

Франшиза пункту видачі замовлень або самостійна компанія в однаковій мірі потребує реклами і просуванні. Саме тому питання маркетингу потрібно приділяти значну кількість часу.

Вкладення в рекламу залежать від обраного напрямку роботи, наявності партнерів, регіону, а також можливостей самого бізнесмена.

Важливо

Реклама необхідна для залучення нових клієнтів, так як від їх числа безпосередньо залежить прибуток інтернет магазину, який представлений пунктом самовивозу.

Клієнти вважають за краще забирати покупку самостійно, так як це допоможе їм заощадити від 500 грн залежно від габаритів товару та його кількості. Маркетингова політика повинна бути вибудувана так, щоб охоплювати максимальну аудиторію. Відповідно, реклама присутня:

  •  В інтернеті (соціальні мережі, сайти інтернет – магазинів, які є партнерами);
  •  На банерах і листівках;
  •  На власних або дружніх сайтах, що описують переваги подібної послуги або готових до подальшої співпраці.

Перед тим як відкрити пункт видачі замовлень інтернет магазинів дуже важливо продумати систему спеціальних пропозицій, знижок і бонусів для нових і постійних клієнтів.

Це дозволить утримувати активних покупців і залучати нових, тим самим, поповнюючи клієнтську базу і збільшуючи дохід. Важливо пам’ятати, що крім клієнтів потрібно залучати до співпраці і нових партнерів.

Для того щоб не відбулося застою в русі товару рекомендується створити службу доставки кур’єром.

Таким чином, відповіддю на питання, чи вигідно відкривати пункт видачі замовлень, буде думка досвідчених підприємців, які стверджують, що запорука успіху полягає в умінні знаходити затребувані майданчики.

У цьому випадку прибуток від здійснюваної діяльності буде високим.

Рівень і можливість поступового збільшення прибутку і доходів, які забезпечує собі власник підприємства, будуть залежати від кількості доставлених, оброблених і переданих за допомогою пункту, товарів (посилок).

Поступово можна розвивати свій бізнес, збільшуючи кількість точок з можливістю самостійно забирати покупки, що допоможе сформувати впізнаваний бренд. Можна об’єднати декілька пунктів (в майбутньому), створивши власну кур’єрську службу, з якої укладуть договір нові бізнесмени.

Головне завдання – правильно вибрати партнерів на старті, щоб вкладення стали працювати і приносити дохід власнику бізнесу по самовивозу купленого товару.

Інтернет-магазин з нуля: покрокова інструкція

Інтернет-магазин для одного міста: інструкція по відкриттю

 

Крок 1. Визначте нішу (що збираєтеся продавати)

Перш ніж створювати свій інтернет-магазин, сформулюйте завдання, які ви перед собою будете ставити. В першу чергу, це буде залежати від того, які види продукції ви будете продавати.

Співвідносите вартість продукції зі своїм капіталом. Якщо ви маєте в своєму розпорядженні малий капітал, не плануйте відкривати інтернет-магазин, який продає дорогу електроніку, ювелірні прикраси і інші товари з високою вартістю.

Зверніть увагу на затребуваність обраного виду товарів. Проведіть самостійне дослідження ринку або зверніться до фахівців в області маркетингу. Дізнайтеся, наскільки обрана вами ніша освоєна іншими продавцями – як в інтернеті, так і поза глобальної мережі.

Крок 2. Знайдіть постачальників

Інтернет-магазин для одного міста: інструкція по відкриттюЗайміться пошуком постачальників завчасно. На той час, коли ви приступите до оформлення всіх необхідних документів, вам потрібно буде вже точно знати, з якими постачальниками ви зможете працювати. Ще краще, якщо у вас вже буде налагоджений особистий контакт з виробником або дистриб’ютором продукції.

Буде дуже неприємно, якщо до моменту відкриття інтернет-магазину виявиться, що у вас не налагоджені контакти з постачальниками або зривається партнерська угода. Постарайтеся заздалегідь обговорити всі умови вашої співпраці.

Крок 3. Зареєструйте ТОВ або ПП

Про те, яку організаційно-правову форму віддати перевагу для відкриття магазину, вам слід прийняти рішення на початковому етапі. Документообіг і витрати будуть значно відрізнятися. При цьому і ТОВ, та ПП мають свої переваги і недоліки. 

Розрахунковий рахунок

Для ТОВ розрахунковий рахунок обов’язковий, для ПП – ні. Однак, швидше за все, він вам знадобиться, оскільки досить часто наявність розрахункового рахунку є єдиним способом проводити взаєморозрахунки з постачальниками.

Крок 4. При необхідності орендуйте офіс і склад

Оренда складу

Про те, чи потрібен вам склад, ви можете судити, виходячи з того, працюєте ви з українськими або з закордонними постачальниками, а також з того, чи готові ви витратити на це кошти. Цілком можливо, що на початковому етапі свій склад вам буде і зовсім не потрібний, але якщо ви вирішили його орендувати, то заздалегідь врахуйте і прикиньте витрати.

З інтернету та інших джерел ви можете дізнатися про те, скільки коштує оренда складського приміщення потрібних розмірів у вашому місті. Не поспішайте телефонувати за номером, вказаним в найдешевшому оголошенні. Зверніть увагу на розташування складу, на технічні умови і можливість під’їзду, а також, зрозуміло, на площу.

Вирахувавши свої можливих витрати, порівняйте їх з витратами на кур’єрську або поштову доставку. Цілком можливо, доставляти товар поштою або кур’єром вам буде набагато простіше і вигідніше. При цьому вам не доведеться постійно стежити за складом і оплачувати його оренду навіть в тих випадках, коли він не буде окупати себе.

Оренда офісу

У сучасному бізнесі офіс вже перестав бути в першу чергу елементом престижу. Сьогодні він перш за все повинен бути функціональним і виконувати конкретні завдання.

Особливо це актуально на початковому етапі існування інтернет-магазину. Орендуйте офіс тільки в тому випадку, якщо він вам дійсно потрібен.

Вирішивши відкрити інтернет-магазин з нуля, ви можете запланувати оренду офісу, але не з самого початку.

Починаючі фірми використовують офіс для демонстрації свого престижу, проте оренда приміщення вартістю від 5-10 тисяч грн на місяць може стати для вас дуже витратною.

Врахуйте також, що наявність офісу буде мати на увазі і наявність в штаті як мінімум одного-двох співробітників.

Отже, до щомісячних витрат додасться сума від 7-20 тисяч грн, а до документообігу – вся документація по вашим співробітникам.

Для ключових зустрічей з партнерами ви цілком можете на початковому етапі використовувати конференц-зали, кафе та інші нейтральні території. Цілком можливо, що в подальшому для вас буде оптимально орендувати власний офіс, але, як показує практика, на початковому етапі він скоріше заважає, ніж сприяє успішному розвитку інтернет-магазину.

Крок 5. Створіть сайт

Розробка логотипу та фірмового стилю

Інтернет-магазин для одного міста: інструкція по відкриттю

Не слід недооцінювати важливість логотипу. Надалі він послужить вам для брендування вашого інтернет-магазину. Тому знайдіть професійного дизайнера, який зможе розробити для вас логотип і стиль.

Фірмовий стиль може використовуватися не тільки для оформлення сайту, але і для випуску різної атрибутики і подарунків, які будуть супроводжувати діяльність вашого інтернет-магазину. Звичайно, можна знайти рішення самому або використовувати сервіс готових шаблонів, але навряд чи ваш бренд при цьому буде відрізнятися оригінальністю.

Купівля хостингу, домену та движка

Хостинг – це сервіс, який дозволить вам зберігати свою базу даних і всі матеріали сайту на віддаленому сервері. Домен – це унікальна адреса, яка і буде адресою вашого інтернет-магазину в глобальній мережі.

Дуже часто домен і хостинг надаються в якості єдиного пакета послуг, і річна вартість власного сайту починається приблизно з 200 грн на місяць. Можна знайти і варіант дешевше.

Движок – це набір програмних кодів, за допомогою яких ваш інтернет-магазин буде працювати. Вам зовсім необов’язково в них розбиратися – движки поставляються вже в готовому вигляді. Безкоштовні движки мають на увазі мінімум функцій.

Зверніть увагу

Якщо ви бажаєте забезпечити для своїх клієнтів зручний сервіс, підберіть оптимальний набір доступних можливостей за відповідну ціну.

Таким чином, ще до наповнення сайту вам доведеться витратити, навіть при мінімальних витратах, від 10 до 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Насправді, це не така велика сума, і грамотна торгівля дозволяє окупити її за один-два місяці. Але не забувайте про витрати на наповнення і просування сайту, особливо на початковому етапі.

Альтернативний варіант

Варто відзначити, що ви також можете звернутися в будь-яку веб-студію і замовити створення інтернет-магазину «під ключ», але бюджет в цьому випадку може збільшитися в кілька разів.

Крок 6. Наповніть сайт

Тексти

Об’єктивно оціните свій час і свої можливості по складанню всіх текстів на сайт, починаючи від вітання і закінчуючи детальними описами товарів. Швидше за все, вам знадобиться постійно складати різні описи.

Важливий момент: категорично не рекомендуємо копіювати тексти з інших сайтів. Це може спричинити санкції з боку пошукових систем, що істотно зменшить кількість відвідувачів вашого сайту (потенційних покупців). Найкраще звернутися за написанням текстів до фахівців, адже це зовсім не дорого.

Працювати з ними можна як на постійній, так і на тимчасовій основі.

Середня вартість тисячі знаків починається з 10 грн, а однієї тисячі знаків більш ніж достатньо для опису товару. 

У більшості випадків написання текстів не є сильно витратною статтею витрат, проте не втрачайте їх з уваги – адже якісні, грамотні і інформативні тексти нітрохи не менш важливі, ніж хороший дизайн.

Фотографії

Фотографувати товари можна прямо на складі або в окремій студії. Студійна фотозйомка дає найкращу якість зображення, але більш затратна. До того ж, не всі види продукції легко і безпечно можна постійно возити з місця на місце.

Крім того, вам краще всього найняти фотографа для більш високого, професійного фотографування товарів. Найкраще укласти партнерську угоду, оскільки послуги фотографа знадобляться вам і надалі, у міру розширення асортименту і надходження нових товарів.

Важливо

Вартість зйомки в студії обійдеться вам приблизно в 50-100 грн (за кожну одиницю товару). Враховуйте це і не замовляйте студійну фотозйомку для товарів, вартість яких дуже мала, щоб не звести прибуток до нуля.

Втім, на початкових етапах розумніше не вдаватися до послуг фотографів, а попросити у постачальника каталог продукції, звідки і взяти фотографії для сайту.

Крок 7. Продвигайте свій інтернет-магазин

Навіть про найкращий і якісний інтернет-магазин ніхто не дізнається без просування в інтернеті.

Тому в свій список, який показує, скільки коштує відкрити інтернет-магазин, обов’язково внесіть витрати на його рекламу і просування.

Для просування можна використовувати кілька способів. Першим (і обов’язковим для будь-якого сайту) є SEO-оптимізація, тобто оптимізація текстів під пошукові запити, формування переліку ключових слів і заголовків.Все це потрібно, щоб сайт вашого магазину успішно набирав популярність в інтернеті.

Бізнес оффлайн: Рітейл; інвестиції від 200 000 грн.

Інтернет-магазин для одного міста: інструкція по відкриттю

1. Вибір товару для продажу в магазині

Найголовніше питання, яке стоїть перед кожним майбутнім бізнесменом: що будемо продавати? Що продавати в своєму магазині вирішувати тільки вам. Це залежить від вашого регіону, міста.

Потреб населення, від ваших особистих пристрастей, в кінці кінців.

Після того, як ви визначитеся з товаром, дайте відповідь на наступні питання: чи буде затребуваний товар, який ви збираєтеся продавати? Хто ваші конкуренти? Чим ваш товар буде відрізнятися від товару конкурента? Не поміщає відповісти і на ці питання: якого розміру буде магазин? Це буде один магазин або ціла мережа? Яка буде форма торгівлі? Де буде розташований магазин?

2. Визначення потенційних покупців

Після вибору ідеї, вам необхідно відповісти на питання про те, хто є вашими потенційними клієнтами, опишіть їх для себе. Складіть портрет середньостатистичного покупця.

 Чому вони будуть здійснювати покупки в вашому магазині? Поспілкуйтеся з потенційними клієнтами, жителями прилеглих будинків, підприємств, розпитайте їх, якого магазина їм не вистачає, яких товарів.

Наведіть довідки про те, чим займається велика частина людей по сусідству.

3. Асортимент товарів

Наступний етап в нашій покрокової інструкції – асортимент. Який асортимент товарів буде на ваших прилавках? Який асортимент пропонують конкуренти? Що користується попитом, а що ні?

Асортимент, безумовно, має значення для покупців, так як, скільки людей, стільки й смаків, як свідчить знаменита прислів’я. Але не варто сприймати її дослівно і закуповувати сотні різних видів ковбас, сирів і т. п.

Порада

Треба скласти список 3-5 найпопулярніших сортів продуктів, які ви збираєтеся продавати, і представити їх на початковій стадії.

 Під час роботи, вести облік товару, який найкраще продається і тим самим прибрати з асортименту сорти, що погано продаються.

4. Фінансові розрахунки

Постарайтеся скласти бізнес план, враховуючи всі нюанси, тому що більшу частину ваших витрат будуть пов’язані з непередбаченими витратами. Фахівці радять поступати таким чином: скласти бізнес план, з усіма витратами, а потім помножити отриману суму на два. Тепер подивіться на цифру і дайте відповідь, чи достатньо у вас коштів для відкриття магазину?

5. Юридичні аспекти

Напевно, сама проблематична частина в організації кожного бізнесу – оформлення та реєстрація фірми. Крім витрати часу, сил і грошей на реєстрацію, доводиться ще досить довгий час чекати оформлення всіх паперів.

Врахуйте це, при відкритті свого бізнесу. Дайте відповідь для себе на ряд наступних питань: скільки засновників буде у вашої фірми, визначитеся з назвою фірми (магазину), яку систему оподаткування ви оберете і т. п.

6. Назва магазину

Назва магазину має не мале значення. Як звучить назва вашого магазину? Попросіть незнайомих людей її вимовити і запитайте, які асоціації вона у них викликає. 

7. Вибір місця розташування

Від розташування магазину залежить його відвідуваність і дохід. Якщо вибрати місце, з малою прохідністю, то клієнтів у вас буде раз-два та й усе. Найкраще працюють магазини поблизу житлових, багатоповерхових будинків, неподалік від зупинок і станцій метрів, тобто в будь-якому місці, де велике скупчення людей.

8. Дизайн магазину

Ще до того, як ви почнете будувати магазин, або зберетеся орендувати під нього приміщення, необхідно скласти план дизайну магазина, його інтер’єр. Зробити це можна стандартними засобами, за допомогою паперу і олівців.

А можна скористатися сучасною технікою – комп’ютерами та спеціалізованими програмами. Перед дизайнерами потрібно ставити конкретні завдання. Подумайте, як повинен виглядати магазин, як в ньому повинні бути розташовані вітрини. Відчуйте себе на місці покупця.

Продумайте не тільки внутрішній дизайн, а й зовнішній. Включаючи вивіску і зовнішню рекламу.

9. Пошук приміщення під магазин

Після того, як ви приблизно визначилися з дизайном приміщення, з його структурою, слід почати шукати таке приміщення для оренди, або будувати самостійно. Пам’ятайте про те, що вам бажано мати службовий вхід, через який ви будете заносити в магазин привезений товар і під’їжджати вантажні машини. Також бажано наявність автостоянки і доглянутого простору навколо магазину.

10. Обладнання для магазину

Не менш важливим для магазини є торгове обладнання. Зараз на ринку багато спеціалізованого і недорогого обладнання, тому проблем з придбанням не буде. Вам залишиться лише підібрати обладнання відповідно до специфіки вашого магазину і з урахуванням дизайну приміщення.

11. Постачальники товару

Від постачальників залежить якість товару в вашому магазині. До їх вибору потрібно підійти особливо відповідально. Якщо ви вже маєте на прикметі кількох постачальників, дайте відповідь на питання: чому ви вибрали саме цього постачальника? Чим він кращий за інших? Наскільки надійний?

12. Логістика і система обліку товарів

Після вибору постачальника, потрібно узгодити графік поставки товару. Товар, який будете перевозити, можна застрахувати на всякий випадок. Особливо це актуально, якщо транспортування товару проводиться з далеких міст і займає тривалий час. Завжди ведіть облік товару, який ось-ось закінчиться, і поповнюйте запаси.

13. Внутрішнє оформлення і викладка товарів

Чи знайомі ви з правилами мерчандайзингу? Знаєте що це за наука? Подбайте про те, щоб рекламна продукція не закривала товар. Найбільш купується товар розташуйте ближче до покупців.

14. Підбір персоналу в магазин

Крім інших факторів, від персоналу залежить, чи повернуться покупці в магазин в майбутньому чи ні, а це безпосередньо відбивається на вашому прибутку. Не варто брати на роботу людей по знайомству і з вулиці. Вибирайте професійних продавців, доброзичливих і привітних. Щоб відстежити якість роботи продавців, можна скористатися послугою таємний покупець.

15. Навчання персоналу

Якщо у вашому магазині працює більш ніж один продавець, бажано провести навчання, розповісти їм основи торгівлі в вашому магазині, ставлення до клієнтів і інші побажання.

 Звучить дивно, але з огляду на те, які продавці зустрічаються у нас в магазинах, це більш ніж важливо. З продавців потрібно зробити не просто співробітників, а сформувати справжню команду.

Як це правильно зробити, читайте в розділі менеджмент.

16. Реклама магазину

Ви ж пам’ятаєте, що реклама – двигун торгівлі !? Продумайте, як ви будете залучати відвідувачів в ваш магазин, які способи реклами використовувати? Чи доречно в вашому випадку проводити акції або розпродажи? При виборі реклами магазину в першу чергу потрібно враховувати його специфіку. І не забувайте про бюджет – дорога реклама не означає ефективна!

17. Здача в оренду вільних площ

Ви можете отримати додатковий прибуток з вашого магазину, якщо будете здавати вільну площу в оренду. Наприклад, ви можете здати один квадратний метр під автомат для прийому платежів. Або самостійно придбати термінал і встановити його у себе. 

При виборі орендарів варто враховувати кілька факторів, найважливішим з яких є специфіка продаваних вами товарів. Дивно виглядатиме вітрина з тютюновою продукцією в магазині спортивного харчування …

18. Безпека

Не варто нехтувати безпекою свого магазину. Крім встановлення необхідних протипожежних систем, подбайте про сигнализацию, і інші засоби від несанкціонованого проникнення.

 Укладіть договір про охорону магазину, якщо вважаєте за доцільне. Встановіть камери відеоспостереження, спеціальні дзеркала та системи спостереження і аналізу операцій касира.

 Отже, якщо ви все ще не передумали відкривати свій магазин, то вперед, дійте, поки хтось інший не зайняв ваше місце.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *