Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

Эффективная реклама салона красоты, парикмахерской и маникюра

При відкритті власної перукарні важливо пам’ятати про те, що конкуренція в цій сфері дуже висока, і успішно протистояти їй можна тільки за допомогою грамотної і продуманої рекламної кампанії.

При цьому, головний фактор, який необхідно брати до уваги під час розробки рекламної стратегії – це ваша цільова аудиторія. Більш того, фокусуватися потрібно на двох основних видах рекламування: зовнішній рекламі та просуванні в режимі онлайн.

Нижче докладно описані основні види та методики рекламування перукарень з урахуванням особливостей клієнтської бази салонів, матеріальних можливостей власників та доцільності того чи іншого способу реклами. 

оформлення точки 

фасад

Фасад перукарні повинен відображати концепцію салону, бути максимально продуманим і залучати клієнтів.

Досягти подібного ефекту допоможе робота професіоналів – графічного дизайнера і архітектора, які відповідальні за розробку фірмового стилю перукарні, вибір кольорової гами, логотипу та створення моделі забудови.

Пам’ятайте, надмірно дорогою і зовні вишуканий фасад для недорогий перукарні настільки ж недоречний, як і надто простий зовнішній дизайн елітного салону. Саме тому при розробці моделі фасаду потрібно враховувати фактор вашої цільової аудиторії. 

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

  • Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру
  • Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

вивіска

Вивіска перукарні має величезне значення для залучення уваги клієнтів. Вона може бути максимально простий, виконаної з міцних матеріалів, пофарбованих у фірмові кольори, або більш складної, люмінесцентної конструкцією з включенням додаткових декоративних елементів, наприклад, візерунків, кольорів і т.д.

При виборі виду вивіски також потрібно враховувати концепцію закладу: так, якщо перукарня працює з 8 до 5, наявність світиться вивіски може стати невиправданим, так само як і зайві витрати на надто химерну конструкцію для салону економ класу.

  Детальніше читайте в статті про види вивісок, матеріалах і вартості виготовлення.

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

  • Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру
  • Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

вітрина

Вітрини дозволять клієнтам спостерігати за роботою майстрів і оцінити внутрішній дизайн приміщення.

У них також можна виставляти інсталяції, що також приверне відвідувачів і підкреслить продуманість перукарні.

Однак якщо ви відкриваєте недорогий салон, подібні витрати будуть зайвими і можуть навіть відлякати клієнтів, які будуть вважати, що подібне оформлення є атрибутом дорогих послуг. 

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

  • Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру
  • Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

Вхідна група

Створення привабливою вхідної групи також допоможе вам залучити клієнтуру.

Так, створення вітрини, красивого входу, розташування горщиків з рослинами або висаджування декоративних кущів, дерев і квітів по шляху в перукарню створюють ефект елітного салону.

Якщо ж ваша перукарня орієнтується на широкі верстви населення, вхідну групу можна зробити менш химерною, і обмежитися, наприклад, красивим оформленням входу і установкою декоративних поручнів.

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

Зовнішня реклама

Розтяжки і банери

Розтяжки і банери можна використовувати для рекламування перукарень, однак цей метод виправданий тільки в декількох випадках. Так, банери можна використовувати безпосередній близькості від салону, деякі ж встановлюють їх в якості вивіски.

Однак установка розтяжок в місті навряд чи буде доцільною – вам буде потрібно витратити чимало грошей на таку рекламу, а значить, подібний спосіб може використовуватися, тільки якщо він не підірве ваш бюджет і якщо ваша перукарня є елітним салоном. В інших же випадках можна обійтися і менш «масштабними» методами зовнішнього рекламування.

 Детальніше ви можете прочитати в статті про рекламних банерах, види і місця розміщення і вартості виготовлення.

штендери

Штендери є ефективним інструментом в рекламуванні перукарень. Їх установка і виготовлення обходяться власникам недорого, особливо якщо порівнювати ціну з установкою рекламної розтяжки в багатолюдних місцях.

Однак при правильному розміщенні вони можуть принести багато користі: штендер варто встановлювати неподалік від самої перукарні в багатолюдних місцях – біля торговельних центрів, супермаркетів, зупинок і т.д.

Саме в таких точках на штендер зверне увагу максимальну кількість людей, які проживають в даному районі. 

Реклама в ліфтах

Рекламу в ліфтах теж можна віднести до розряду територіальних. Розміщення оголошення в будинках, що знаходяться в тому ж районі, що і перукарня, приверне клієнтів, які не бажають витрачати свій час на поїздки в салони, розташовані в іншому кінці міста. 

Покажчики

Покажчики також можуть бути ефективним інструментом рекламування. Їх можна розміщувати на стінах будинків, зупинках і навіть на самих штендери. Останній варіант, мабуть, є оптимальним, адже він дозволить вам заощадити час і гроші і скомбінувати два види зовнішньої реклами. 

Інтернет реклама

сайт

Наявність власного сайту є величезним плюсом. Однак слід також мати на увазі, що його доведеться постійно підтримувати, а це також вимагатиме матеріальних вкладень.

Сайт обов’язковий і в тому випадку, якщо ви плануєте давати банерну рекламу на різних майданчиках.

В цілому, головна перевага його розробки полягає в тому, що він буде видаватися в пошукових системах (при певних зусиллях і оптимізації), а також буде містити інформацію, важливу для клієнтів: розклад, опис кваліфікації майстрів, номери телефонів і т.д. 

Зверніть увагу

Якщо ви вирішили створити сайт власними силами, обов’язково прочитайте наші статті:

Тут ми виклали наш досвід і думки щодо використання різних інструментів, які просто необхідні вам будуть в роботі. Це дозволить вам скоротити час на підбір потрібних ресурсів для його створення і максимально швидко отримати прибуток від сайту.

Каталоги

Однозначно варто додати перукарню в каталоги салонів. Для цього існують безліч сервісів, які працюють на залучення нових клієнтів. Втім, знову-таки, якщо ви відкриваєте перукарню економ класу в невеликому містечку, цей захід може виявитися невиправданою. 

Банерна реклама

Банерну рекламу можна розміщувати на тематичних ресурсах, наприклад, на жіночих форумах. Однак слід враховувати територіальний фактор: якщо ваш салон знаходиться, наприклад, в Самарі, розміщення реклами на сайті з передплатниками з усього СНД буде малоефективною мірою. 

Групи в соціальних мережах

Наявність групи в соціальних мережах теж є серйозною перевагою для перукарні. Однак слід враховувати і те, що на початкових етапах вам напевно доведеться «накручувати» передплатників.

Плюсом є те, що на такому майданчику ви зможете розміщувати інформацію про акції та знижки, а також розміщувати фото вже зроблених майстрами робіт, і якщо вони будуть якісними, це гарантовано приверне нових клієнтів. 

Друкована реклама

листівки

Якщо ви прагнете охопити найширші верстви населення, або ж не дуже покладаєтеся на просування в соціальних мережах, вам варто впритул зайнятися роздатковим матеріалом, а саме, листівками. Завдання такого матеріалу – зацікавити якомога більшу кількість людей.

На листівках повинна бути викладена основна інформація про перукарню, а роздавати їх варто в найбільш багатолюдних місцях. Запропонуйте знижку пред’явникам листівки, і це приверне до вас значна кількість клієнтури.

А ось чи залишиться вона з вами після візиту, залежить лише від якості наданих послуг. 

візитки

Після відвідування салону видавайте клієнтам візитки, на яких вказані основні дані про перукарні і її веб-сайт. Ця невеличка штучка буде служити постійним нагадуванням клієнту і дозволить йому легко вийти з вами на зв’язок. 

буклети

Буклети, по суті, здійснюють ті ж функції, що і вищеописані листівки і візитки. Однак в них міститься не тільки інформація про саму перукарні, але і докладний перелік послуг.

Незважаючи на свою очевидну корисність, друк буклетів актуальна не для кожного салону – так, якщо у вас невелика перукарня і обмежений бюджет, краще витратити гроші на друк листівок або установку штендера – в такій ситуації ці заходи будуть набагато ефективнішими. 

Публікації в газетах і журналах

Якщо ви можете дозволити собі публікацію модуля в журналах для жінок, це стане ефективним рекламним методом для вашого салону. Розміщувати ж оголошення в газетах неефективно, тому що люди рідко купують їх з метою знайти собі перукаря. Причому, навіть безкоштовно роздаються газети не допоможуть цим.

Реклама на телебаченні

Відеоролик і рядок, що біжить

Ефективність такої реклами буде залежати від територіального фактора, її вартості та конкретного телеканалу.

Так, якщо ви відкриваєте перукарню в невеликому місті, вам немає сенсу витрачати величезні гроші на рекламу на регіональному телебаченні, тоді як відеоролик і біжучий рядок на локальному міському ресурсі може бути більш ніж виправданою.

В цілому ж, не варто платити за таку рекламу великі гроші, краще сфокусуватися на менш масштабних, але більш ефективних проектах. 

Реклама на радіо

дикторське оголошення

Реклама на радіо може бути актуальною, якщо вона розміщується на локальному ресурсі і не вимагає значних матеріальних вкладень. В іншому випадку, вам краще поберегти гроші і витратити їх на просування сайту, групи в ВКонтакте або аккаунта в Інстаграм.  

інше

Проведення цінових акцій

Дисконт і різні акції є одним з найбільш ефективних способів просування будь-якого підприємства, де стягуються гріш за товари і послуги.

Ваше завдання полягає не тільки в організації подібної системи, але також і в оповіщенні своїх клієнтів про спеціальні пропозиції.

Для цього можуть бути використані деякі з перерахованих вище видів реклами: листівки, сайт, банери, оголошення і т.д. 

Участь в шоу-заходах

Специфіка перукарського бізнесу передбачає участь в різних конкурсах і шоу.

Якщо ви впевнені, що ваші майстри працюють на гідному рівні, їх варто відправляти на такі заходи, так як ви зможете розмістити фото та відео матеріали на сайті і на сторінках у соцмережах, а якщо ж ваші працівники виграють один з конкурсів, це і зовсім стане величезним плюсом для вашої перукарні. 

Як розкрутити салон краси в спальному районі: практичні рекомендації та покрокова інструкція:

Салон краси – це бізнес, який завжди буде актуальним і затребуваним. Дівчата в будь-який час хочуть бути красивими і привабливими. Але, як і інший бізнес, салон краси вимагає чітку стратегію і налагоджену систему управління.

Як розкрутити салон краси з нуля: покрокова інструкція

Підприємці, які готові працювати і розвиватися, обов’язково досягнуть успіху. Але на початковому етапі у новачків виникає багато питань. Наприклад, як швидко розкрутити салон краси? Підприємців турбує окупність бізнесу. Як розкрутити салон краси з нуля?

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

Для того щоб відповісти на всі ці питання, необхідно ознайомитися з інформаційними матеріалами по розкрутці бізнесу, скласти чіткий бізнес-план і виявити свою категорію клієнтів, їх потреби. Для того щоб салон краси приносив постійний дохід, йому необхідні постійні відвідувачі. Постійна база клієнтів – це запорука успіху в бізнесі.

Як розкрутити салон краси в спальному районі? У спальному районі постійними клієнтами можуть стати жінки за 50 років, які звикли доглядати за собою, жінки в декреті і майбутні мами.

Позначивши свою аудиторію і зрозумівши їх потреби, можна грамотно продумати концепцію розкрутки салону.

Так як в індустрії краси конкуренція дуже велика, новий салон повинен володіти ексклюзивними послугами і відрізнятися від інших своєю родзинкою.

Спальний район не має такої великої прохідності, як в центрі міста або торгових центрах. У спальному районі можна просто відкритися і чекати клієнтів. Необхідно продумати грамотно рекламну кампанію саме для конкретної аудиторії.

Як розкрутити салон краси в спальному місці, як грамотно прорекламувати свої послуги місцевим жителям? Для того щоб проінформувати дам про послуги салону, рекламу потрібно розміщувати на самому видному місці.

Вона повинна бути яскравою і такою, що запам’ятовується.

Хорошим способом реклами буде роздача візиток, розкладання рекламних листівок і буклетів по поштових скриньках і особисте запрошення мешканців прилеглих будинків, магазинів і різних закладів.

Для кожної групи клієнтів необхідно пропрацювати індивідуальну концепцію пропозицій. Необхідно врахувати можливості і потреби відвідувачів. Для такої категорії, як пенсіонери, яких цікавлять ціни на послуги, необхідно грамотно продумати цінову політику і систему знижок. Для жінок з дітьми важливо організувати дитячий куточок, для того щоб зайняти дитину під час стрижки мами.

Методи залучення відвідувачів

Для того щоб клієнт був задоволений і став постійним відвідувачем, необхідно створити особливі умови в салоні краси.

Підприємцям необхідно пам’ятати, що правильно підібраний персонал – це важливий момент в прибутковій справі. Непрофесійні, некваліфіковані, озлоблені і нечемні працівники салону ніколи не зможуть утримати гостя.

Тому співробітникам необхідно налаштовувати емоційний зв’язок і контакт з кожним клієнтом індивідуально.

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

Важливим моментом у залученні постійних покупців послуг є сам інтер’єр приміщення. Необхідно створити за допомогою кольорових акцентів інтер’єру позитивну атмосферу. Для дружньої атмосфери можна розвісити на стінах приміщення фотографії постійних клієнтів з оновленими стрижками, укладаннями і макіяжем. Необхідно пам’ятати і про вазочках з солодощами для гостей.

Правильний підбір персоналу

Як розкрутити салон краси і подбати про його іміджі? Для цього підприємець повинен розуміти, що потрібно не тільки правильно підбирати персонал, а й навчати його дотримуватись відповідних правил.

Професійні співробітники повинні мати відповідні сертифікати та дипломи. Наприклад, тільки працівник з дипломом «медсестра по косметології» може виконувати косметичні послуги.

важливо

Співробітники повинні дотримуватися під час обслуговування клієнтів санітарно-гігієнічні правила. Крім того, не можна забувати про медичних книжках для персоналу.

Навіть директору при виконанні медичних послуг необхідно мати відповідний диплом.

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

Більшість клієнтів роблять вибір не між салонами, а між майстрами. Саме від кваліфікації майстра буде залежати популярність закладу. Тому зарплата кожного майстра повинна залежати від його професійних якостей і кількості постійних клієнтів.

Інтернет-сторінка як додатковий метод залучення клієнтів

Для залучення відвідувачів новому салону необхідно створити інтернет-сторінку. Це відмінний метод для реклами і економії бюджету підприємства.

Сьогодні багато людей використовують інтернет-ресурси для своїх потреб, так як це дуже зручно і швидко.

Клієнт буквально не виходячи з дому завжди може ознайомитися з умовами роботи, всіма послугами, які надаються та ціновою політикою салону.

Веб-сторінка повинна бути легкою і простий у використанні, а також повинна бути професійно оформлена.

На сайті слід розміщувати ліцензії, заслужені грамоти салону і робочого персоналу, а також фотороботи майстрів (різні стрижки, фарбування, дизайн манікюру, педикюру і т. Д.).

Крім того, слід на інтернет-сторінці публікувати інформаційні статті, пов’язані зі стилем, модою і тенденціями.

Як розкрутити салон краси в інтернеті? Для швидкої розкрутки сайту необхідно розміщувати яскраві банери реклами в соціальних мережах, блогах і на відомих форумах. Все це забезпечить хороший потік клієнтів.

Рекламні буклети та листівки

Як розкрутити салон краси, які методи реклами ще можна застосувати? Рекламні буклети та листівки є ще одним способом для створення гарного враження і залучення нового потоку гостей. Важливо грамотно і барвисто оформити листи з рекламою. Якщо така реклама приверне увагу, клієнт набере номер телефону для запису на стрижку, манікюр або укладання.

Але не виключено, що рекламні проспекти можуть викликати і зворотну реакцію. Це може статися при надмірній нав’язливості і позбавленим смаку оформленні реклами. Тому необхідно серйозно підійти до організації даної піар-кампанії. Для цих цілей слід залучити спеціальні професійні дизайнерські фірми і компанії.

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

Розповсюджувати листівки теж слід продумано і грамотно. Може викликати подразнення у жителів реклама, яку прикріпили до дверної ручки квартири, або листи на лобовому склі машини. Найкраще створювати листівки в красивих конвертах і залишати в поштових скриньках. Роздачу флаєрів можна здійснити на вулиці в прохідному місці.

Сарафанне радіо як метод залучення відвідувачів

Як розкрутити салон краси? Ідеї ​​можуть бути різні, але не варто забувати про сарафанне радіо. Це найпопулярніший і ефективний спосіб привернути відвідувачів.

Більшість жінок між собою обговорюють нові зачіски, модні тенденції, сучасні такої процедури, новітні технології манікюру або педикюру.

Такі обговорення не проходять без згадки перукарень та косметичних салонів, в яких були надані професійні послуги. Тому така реклама не поступається ні в чому рекламним проспектам або ж інтернет-рекламі.

Порада

Цей метод допомагає цілком успішно заманити нових гостей і збільшити базу постійних клієнтів не тільки в центрі міста, але і в спальних районах.

Позитивні відгуки добровільних клієнтів стають безкоштовними бонусами для кожного салону. Клієнти, які прийшли за рекомендацією, стають активними і цим забезпечать постійний дохід закладу.

Стимулюючі методи для розкручування закладу

Розкрутити свій салон краси можна за допомогою додаткових бонусів і стимулюючих методів. Кілька прикладів для стимуляції клієнтів:

  • Купони.
  • Акції та бонусні програми.
  • Семпінг – це безкоштовна роздача пробників. Мета такого методу – ознайомити клієнта з послугами та професійними якостями закладу.

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

На клієнтів також ефективно діють акції та купони на знижки. Людям властиво бажання заощадити і скористатися недорогими послугами. Нехай навіть це буде проста акція: «зроби стрижку і отримай в подарунок пробник маски для волосся».

Бонуси – це заохочення клієнтів за постійне користування процедурами салону. Наприклад, після дев’яти відвідувань масажного кабінету десятого відвідування в подарунок.

Основні помилки в розкручуванні бізнесу

Не тільки треба знати, як розкрутити салон краси в маленькому місті, але і потрібно аналізувати основні помилки, допущені ним у бізнесі. Такий аналіз допоможе уникнути в подальшому подібних проблем. Існує певний список схожих помилок:

  • похибка під час планування бізнесу;
  • помилку на початкових етапах;
  • помилки в управлінні через недосвідченість керівника;
  • похибки в рекламі;
  • помилки під час роботи з наявною базою відвідувачів;
  • помилки під час добірки персоналу;
  • прорахунки під час розвитку бізнесу.

Будь-які помилки потрібно виправляти. Перш ніж ставити питання про те, як розкрутити салон краси, потрібно подумати про можливі помилки, які можуть в подальшому призвести до руйнування.

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

Як не загубити власний бізнес

Як розкрутити салон краси і надалі не загубити проект? Це дуже актуальне питання для бізнесменів-початківців. Найбільша помилка власника – це створити текучку персоналу в своєму закладі і звалити на себе всі обов’язки. Не можна створити бізнес без додаткового персоналу. Потрібно вміти навчати співробітників і передавати їм виконавчі роботи.

Професійний підприємець вирішує всі проблеми в бізнесі за лічені хвилини. Чим менше витрачає він ресурсів на текучку і господарські витрати, тим більший дохід надходить від бізнесу. Власник повинен створити в своїй справі єдиний робочий механізм і не допустити поділу колективу і конфліктних ситуацій.

Що робити, якщо бізнес опинився під загрозою

Якщо дослідження маркетологів і рекламна кампанія не допомагають, щоб врятувати бізнес, який в’яне, фахівці радять повністю поміняти концепцію закладу. Коли одна концепція змінюється на іншу, виникає абсолютно новий салон краси.

Великим плюсом буде: проведення ремонту, розробки нового інтер’єру і зміна вивіски. Це допоможе, якщо у салону склалася недобра ситуація через непрофесійну роботу обслуговуючого персоналу.

Після відкриття оновленого салону потрібно ввести нові послуги і поставити на них привабливі ціни. Таким чином можна виправити катастрофічну ситуацію і виділитися на тлі інших конкурентів.

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

Підведення підсумків

Все ж якщо салон краси буде надавати клієнтам неякісні і непрофесійні послуги, ніякі методи для залучення не допоможуть.

Люди будуть приходити, але після обслуговування і неотримання бажаного результату вони не захочуть скористатися послугами салону ще раз і будуть обходити стороною.

Розчаровані гості розкажуть своїм знайомим про неякісне обслуговування і про свої негативні враження. Це остаточно зруйнує репутацію закладу.

Реклама перукарень: як залучити клієнтів в перукарню | секрети

Варламов Рінат Експерт з маркетингу

12.01.2017 3 хвилини читання

Відкрити або купити діючу перукарню легко. Більш складне завдання – залучити відвідувачів і зібрати базу постійних клієнтів. У Москві конкуренція серед перукарень висока, до того ж доведеться змагатися з салонами краси.

Як розрекламувати перукарню? Які методи розкрутки допоможуть залучити клієнтів і збільшити обсяг прибутку? Про це читайте в статті!

Реклама перукарських послуг: основні методи розкрутки

Щоб зрозуміти, як розкрутити салон-перукарню, для початку проаналізуйте своїх конкурентів. Дізнайтеся, хто займає топові позиції в рейтингу, вивчіть групи в соціальних мережах. Ознайомтеся з методами конкурентів, але не поспішайте їх запозичувати.

Якщо ви не хочете витрачати кошти даремно, відмовтеся від реклами перукарських салонів на телебаченні, радіо та у пресі. Така розкрутка не окупиться.

Як створити ефективну рекламу для перукарні:

  • Вивіска  – перше, що бачить клієнт. Зробіть напис яскравою, помітною, оригінальною, але не химерною. Зайвий блиск і «гламур» викликає думки про низьку якість послуг.
  • Перше правило реклами перукарні в інтернеті – власний сайт . Чим докладніше він заповнений, тим краще. Додайте фотографії виконаних зачісок, портфоліо майстрів, перерахуйте всі послуги, детально описавши лікувальні процедури для волосся. Врахуйте: активнішу реакцію отримують закладу з опублікованими прайсами. Пам’ятайте, що сайт має потребу в SEO-просуванні, яке допоможе помістити його на перші сторінки пошукових систем.
  • Перукарські послуги візуально відчутно, це дає можливість вигідно представити ваш заклад в Instagram та інших соціальних мережах .
  • Регулярно оновлюйте знижки та акції . Запропонуйте бонуси для студентів, «сімейні» знижки, знизьте вартість послуг для пенсіонерів.
  • Будьте оригінальні, завжди шукайте нові способи «засвітитися» перед потенційними клієнтами. Креативна реклама перукарні – виїзд на міські свята, фестивалі, виставки. Пропонуйте перехожим зробити нескладну зачіску – наприклад, заплести косу. Головне – запам’ятатися потенційному клієнту. Роздавайте листівки і візитки.
  • Співпраця з іншими компаніями допоможе розширити коло клієнтів. Один з варіантів – створення єдиної знижок карти для перукарні, магазину косметики або білизни.

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

Як розкрутити перукарню в спальному районі

Для бізнесу, розташованого в оточенні житлових будинків, стандартні способи просування перукарських послуг не завжди ефективні. Ваша цільова аудиторія – місцеві жителі. Направте рекламу на їх залучення.

Щоб зацікавити перших відвідувачів, обміркуйте унікальна пропозиція: «щасливі години», знижку для перших 10 клієнтів або бонуси тим, хто прийде в перший день роботи перукарні: безкоштовна укладання, пробники професійної косметики в подарунок. Роздрукуйте флаєри. Роздавайте листівки на вулиці або рознесені їх по поштових скриньках.

Далі вам доведеться докласти зусилля для того, щоб перші клієнти стали постійними і привели за собою знайомих і друзів. Пам’ятайте: «сарафанне радіо» – найкраща реклама для перукарень. У питанні підбору майстра рекомендації від знайомих виявляються набагато ефективніше, ніж будь-який із способів розкручування.

Головна умова затребуваності перукарні – відповідність ціни і якості послуг . Не менш важливий фактор – особисті якості майстрів. Привітність, готовність допомогти клієнту, проконсультувати його і порекомендувати найбільш підходящу зачіску високо цінуються відвідувачами.

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

Зробіть так, щоб кожен ваш клієнт був задоволений, і вже через пару місяців ви збільшите відвідуваність перукарні.

Як розкрутити перукарню в плохопроходящем місці

У будь-якого закладу, розташованого в місці з великим пішохідним трафіком більше шансів стати затребуваним і залучити більшу аудиторію. Але практика показує, що навіть перукарські плохопроходящем місці можуть бути рентабельними.

Якщо ваша перукарня розміщена в будівлі далеко від станції метро або зупинки в віддаленому районі міста, доведеться докласти багато зусиль. Яскраві вивіски, реклама в ЗМІ, флаєри в цьому випадку малоефективні. Придумайте «фішку», заради якої ваші клієнти захочуть пройти довгий шлях до вашої перукарні, замість того, щоб сходити в найближчу.

Основна причина поїздки в перукарню, розташовану в плохопроходящем місці – майстри високого класу. Залучайте клієнтів новими послугами, оригінальними методиками.

Рекламувати перукарню можна декількома нетрадиційними способами . Зробіть канал на YouTube і запишіть відео з порадами по догляду за волоссям. Особливий акцент направте на нові методики, які тільки з’являються на ринку. Враховуйте модні тенденції. Наприклад, серед молоді зараз дуже популярно фарбування волосся в яскраві відтінки.

Ведіть активну роботу в соціальних мережах і на форумах. Безпосереднє спілкування з потенційними клієнтами, консультування допоможуть завоювати довіру. Відповідайте на всі відгуки, особливу увагу приділивши негативним.

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

Як заощадити на рекламі перукарні

Головна проблема будь-якого нового закладу – повна відсутність клієнтської бази. Найскладніше – залучити перших клієнтів. Їм нема на що орієнтуватися, перукарня ще не увійшла в рейтинг, немає ні відгуків, ні рекомендацій знайомих.

Ця проблема відсутня при покупці готового бізнесу. Реклама діючої перукарні вже проводилася, є клієнти, які звикли ходити саме сюди. Покажіть їм, що після зміни власника якість послуг не погіршиться, створіть приємну атмосферу. Відвідувачі безсумнівно помітять зміни і приведуть за собою нових клієнтів.

Дізнайтеся більше про бізнес перукарень з цих статей:

Ефективна реклама салону краси, як рекламувати послуги салону краси – Блог Beauty Pro

3685

Мало бути професіоналом своєї справи і відкрити салон з хорошими майстрами. Потрібно зробити так, щоб про вас дізналися і саме до вас захотіли прийти. Але як зробити рекламу салону краси? Якою має бути найефективніша реклама салону краси?

Методів залучення клієнтів настільки багато, що дуже легко піти в одну з двох крайнощів: використовувати або занадто мало, або занадто багато реклами. Або обмежитися одними лише буклетами у метро та рекомендаціями клієнтів, або розпорошуватися на всі можливі методи і витратити купу грошей даремно.

Зверніть увагу

Як легко здогадатися, ні те, ні інше не працює. Ефективна реклама салону краси – справа не так, щоб дуже складне, але підходити до нього потрібно систематично.

Умовно розділимо рекламні методи на онлайн, оффлайн і реферальні програми. Далі ми розглянемо найважливіші з них і дамо рекомендації, як рекламувати салон краси і підвищити ефективність вжитих дій.

Основні складові реклами салону краси

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

Як правильно рекламувати салон краси? Перш ніж робити які-небудь дії і виділяти хоча б копійку рекламного бюджету, потрібно провести певну підготовчу роботу. А саме:

  • Вивчити своїх клієнтів і виділити сегменти цільових аудиторій.
  • Визначити, до ака реклама ефективна для салону краси, в вашому випадку.
  • Прописати рекламні повідомлення, нехай навіть що в чорновому варіанті.

Це буде та основа, з якою можна йти до рекламних агентств або самостійно налаштовувати рекламу. Що дуже важливо, при такому підході ви будете діяти, спираючись на факти, а не вкладати гроші навмання.

Детальніше про підготовку до запуску реклами послуг салону краси читайте в цій статті.

Офлайн реклама салону краси

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

Коли ми говоримо слово «реклама», відразу в уяві спливають великі білборди, заставки на ТБ і радіоефіри. Це те, що роблять великі корпорації і те, що дуже хочеться зробити, напевно, кожному бізнесу.

Але якщо ваша компанія не бореться за частку ринку з такими гігантами, як Johnson & Johnson, вам варто звертати свою увагу на ті канали реклами для салону краси, які можуть дати максимально швидкий і вимірний результат.

Зовнішній вигляд салону і вивіска

Перш за все, потрібно залучити людей, які знаходяться недалеко від вас і, може бути, кожен день проходять повз вашого салону по дорозі на роботу або під час вечірньої прогулянки.

Оцініть з боку: помітний ваш салон? Чи добре він виглядає? Чи хочеться в нього зайти? Тут, безумовно, основну роль грають оформлення інтер’єру і вивіска.

За послуги дизайнера ви платите один раз, але результат його роботи буде видно роками. Тому ми дуже радимо не поспішати і не економити, а найняти дійсно хорошого фахівця. Це буде ефективна реклама для салону краси, де ви платите раз, а ефект отримуєте роками.

Рекламні банери та стійки для салону краси

Це особливо важливо для нових салонів краси, але навіть якщо ви перебуваєте в своєму районі вже кілька років, не нехтуйте радою. Постарайтеся розмістити рекламні банери або стійки у всіх прохідних місцях, звідки до вас можуть прийти клієнти.

Знову ж, банери повинні бути красивими. З інформації, розмістіть там перелік своїх послуг, контакти і 1-2 фрази, які описують, чим ви кращі за конкурентів. Останнє роблять дуже рідко, але саме цей нюанс може переважити чашу терезів на вашу сторону.

Роздача флаєрів з рекламою салону краси

Це класика і це, звичайно ж, варто робити. Якщо ви тільки відкрилися, то найміть промоутерів хоча б на пару тижнів, щоб вони роздавали рекламні листівки на найбільш людних вулицях, у метро, ​​на зупинках, біля супермаркетів.

Якщо ви працюєте вже давно, то флаєри та листівки можуть бути хорошим методом для залучення клієнтів під час рекламних або святкових акцій.

Інші методи реклами салону краси

Як ми говорили вище, існують і інші методи оффлайн-реклами. Це білборди, радіо, ТБ, реклама в друкованих виданнях.

Якщо у вас немає хорошого знайомого, який зробить 90% знижку, то така реклама послуг салону краси буде коштувати дорого. І щоб вкладення виправдалися, то, крім вартості рекламного майданчика, потрібно буде оплатити роботу хороших фахівців, які розроблять сам рекламний матеріал: статтю, банер або відеоролик.

Якщо ви ще не вичерпали можливості більш простих методів, ми рекомендуємо залишити дорогі методи на потім.

Онлайн реклама салону краси

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру

Сьогодні інтернет став невід’ємною частиною будь-якого бізнесу. Навіть такі неповороткі гіганти як банки і агентства нерухомості вже перекочували у всесвітню павутину, тому що зрозуміли: там можна відносно легко і недорого отримати величезну кількість клієнтів.

Салони краси – не виняток. Все, чиї амбіції виходять хоча б крапельку далі, ніж «завоювання» сусіднього під’їзду, освоюють методи онлайн-реклами. Тим більше, що на базовому рівні це зовсім нескладно.

Instagram для салону краси

Ця соціальна мережа створена для того щоб ділитися гарними фотографіями, тому на думку багатьох фахівців, це найкраща реклама для салону краси, з точки зору ефективності та бюджету.

Для початку, просто заведіть собі сторінку в Instagram і викладайте туди фотографії ваших робіт (природно, за згодою клієнтів). Запросіть туди самих клієнтів – вони із задоволенням приєднаються, бо кожен любить дивитися на свої красиві фотографії і показувати їх друзям.

А якщо ви готові постійно залучати передплатників, тут варто глибше вникнути в тему, вивчити цю рекламну технологію або ж найняти фахівця. Інстаграм може давати дуже хороший потік клієнтів, хоча для розгону і буде потрібно якийсь час.

Детальніше про просування салону краси в Інстаграм читайте в цій статті.

Ефективні способи реклами салону краси в 21 столітті

Ефективна реклама салону краси, перукарні та манікюру
Для ефективної роботи салону і отримання стабільного прибутку в умовах все більш посилюється конкуренції, щоб залучати нових клієнтів, необхідно застосовувати все більш оригінальні рекламні методи.

Рекламну кампанію салону краси можна розділити на дві стратегічні завдання: залучення нових клієнтів і внутрішній маркетинг для утримання постійних.

Пропонуємо Вам ознайомитися з матеріалом від діючим підприємці про те як відкрити свій салон краси.

Методи для залучення нових клієнтів

Традиційні засоби реклами вже не працюють так ефективно, як раніше, тому необхідно вдаватися до більш продуманим і вузьконаправленим дій. Розробка рекламної кампанії буде складатися з таких етапів:

  • Вивчення конкурентів, їх територіальне розміщення, цінова політика, асортимент послуг, умови для постійних клієнтів.
  • Визначення своєї цільової аудиторії, сегментація їх за рівнем доходів, перевагам, віком.
  • Визначення способів досягнення цільової групи в даному районі, місць, де будуть проводитися основні заходи по просуванню – торгові центри та магазини, медичні центри, фітнес-і спортивні клуби, ресторани і кафе, бізнес-центри.
  • Розробка ефективних засобів щодо залучення клієнтів.

Проведемо аналітику традиційних засобів реклами, які можуть бути використані для просування салону краси (табл.1).

Табл. 1 – порівняльний аналіз засобів реклами.

Засіб реклами Переваги Недоліки

Телебачення (місцеві канали) широке охоплення, можливість поєднання картинки і звуку висока ціна на розміщення
Радіо (місцеві радіостанції) широке охоплення тільки звуковий супровід, висока ціна на розміщення
Друковані видання прийнятна ціна на розміщення невисока популярність
Інтернет-видання прийнятна ціна на розміщення невелике охоплення
Зовнішня реклама привабливість, ефективний засіб залучення уваги вузький локальний охоплення

Виходячи з таких даних, можна зробити наступні введення:

  • телебачення і радіо, навіть місцеві канали та станції, не будуть ефективними засобами реклами через досить високу вартість; оптимальним варіантом може бути рядок, що біжить на кабельних каналах;
  • розміщення в друкованих засобах масової інформації (газетах) можливо, але тільки за умови поширення тиражу в районі розташування салону; глянцеві дорогі журнали не підійдуть через високу вартість розміщення і тривалої віддачі;
  • розміщення в інтернеті ефективно і прийнятно за вартістю;
  • зовнішня реклама дуже ефективна, добре діє на споживача.

Методи, які будуть ефективними для збільшення кількості нових клієнтів салону краси:

  • розробка і виготовлення барвистих рекламних буклетів, з фотографіями клієнток «до» і «після» (омолоджуючі процедури, зачіска, макіяж), з докладним описом послуг, контактними даними, схемою розташування салону;
  • проведення крос-маркетингу – партнерського обміну клієнтами – домовленість про розміщення рекламних буклетів з потенційними партнерами на ресепшені фітнес-центрів, спортивних клубів, в медичних установах, туристичних фірмах та ін .;
  • розміщення рекламних стійок з буклетами в елітних будинках, торгових і бізнес-центрах, аптеках та ін .;
  • проведення заходу з просування в місцевому торговому центрі – наприклад, день безкоштовного макіяжу, зачіски та ін. для всіх бажаючих, з консультаціями фахівців і роздачею візиток або листівок;
  • поширення рекламних листівок красивими дівчатами – моделями в місцях великого скупчення людей (на зупинках, біля магазинів).  

Методи для збереження постійних клієнтів

Крім рекламних заходів, керівництво салону також має велику увагу приділяти програмам щодо збереження постійних клієнтів, так як вони формують основний прибуток салону. Але найголовніше, вони рекомендують свій салон родичам і знайомим, а така реклама є найефективнішою.

Заходи для збільшення лояльності постійних клієнтів:

  • проведення опитувань, для кращого розуміння потреб клієнтів, і формування програм по просуванню;
  • підвищення кваліфікації співробітників, на предмет їх професійних якостей і знань;
  • формування системи бонусів, знижок, дисконтних карт;
  • розробка клієнторієнтованих фірмових стандартів, для дотримання їх усіма співробітниками салону.

Теги

Реклама салону краси

Ви перебуваєте в пошуках ідей для тексту салону краси? Вам необхідно написати текст про відкриття салону, нові послуги, акції? Можливо, вам потрібен текст подарункового сертифіката в салон? Одним словом, голова зайнята цими завданнями, а ідей трохи?

Тоді ви потрапили на потрібний сайт. Тут ви можете не тільки замовити текст для салону краси, а й отримати кілька корисних шаблонів текстів, які далі зможете використовувати для ваших цілей і завдань.

Почнемо з шаблону тексту запрошення в салон краси. Час від часу будуть публікуватися і інші шаблони.

  • Шаблон 1: Текст запрошення в салон краси
  • приклад
  • Ілюстрація (підберіть красиву картинку, що відповідає вашому посиланню).

Тема (Над заголовком варто працювати окремо. Тут ви побачите прості варіанти, щоб зрозуміти, як доцільніше структурувати текст).

  • За красою – до нас
  • сучасне перетворення
  • Ваша краса в наших руках
  • Стати красунею за годину – у нас
  • Світ краси для всієї родини
  1. звернення
  2. Друзі / шановні пані та панове / милі дівчини / леді і джентльмени / колеги (вибір звернення залежить від цільової аудиторії вашого салону краси)!
  3. Вступна частина

Салон краси (назва) запрошує вас до себе в гості. Стрижка, укладка, фарбування, манікюр, педикюр, оформлення брів, масаж, косметологічні відходи і SPA – все це чекає саме вас (список послуг залежить від того, які процедури ви пропонуєте клієнтам).

  • Конкурентні переваги
  • Всього дві хвилини від метро.
  • Зручна запис через додаток.

Майстри класу люкс, які готові відповідати за результат ( Будь ласка, не пишіть тут обтічне вираз про «кваліфікованих фахівців».

Вкажіть, де майстри вчилися, працювали, як-то тезисно сформулюйте, чому ваші майстри краще тих, що працюють в сусідньому салоні. Приділіть особливу увагу цим пунктом. Люди, як правило, «йдуть на руки».

Переконайте їх у тому, що вони не даремно скористаються запрошенням в салон краси).

Без економії на засобах по догляду (Напишіть, які бренди ви використовуєте в роботі, розкажіть про одноразові матеріали. Не думайте, що клієнтам це не важливо. Як правило, клієнту, що читає текст запрошення в салон краси, хочеться зачепити поглядом слова-маяки).

опис атмосфери

Час для перетворення і відпочинку ( Тут буде розумно написати про те, яка атмосфера в вашому салоні краси. Але не використовуйте банальності типу: «прекрасне гостинність».

Доброзичливі адміністратори і майстри – це те, що повинно бути за замовчуванням. Витягніть свої «фішки».

Якщо у вас в салоні відмінна зона для Селфі – пишіть про це; якщо класна бібліотека або добірка фільмів – то про це; якщо найсмачніші кава і печиво – то про це; якщо відмінний дизайн – то про це.

Приклади роликів для салонів краси

І так далі).

Вигоди клієнта (Проаналізуйте, чому саме ваш салон краси повинен залучити клієнта).

  • Повне перетворення всього за годину.
  • Сидки при покупці курсу процедур.
  • Бездоганний образ для побачення або ділової зустрічі.
  • Відмінна можливість відпочити.

Контакти

Заклик до дії (заклик до дії в тексті запрошення в салон краси продумайте додатково, виходячи з того, які ваші очікування: клієнт повинен прийти прямо зараз, клієнт повинен прийти на конкретну процедуру, клієнт повинен записатися до окремого майстра і так далі).

  • Запишіться в салон прямо зараз і отримаєте сидки на першу процедуру. 

Ось за таким шаблоном можна скласти текст запрошення в салон краси. Звичайно, варіантів значно більше: від звернення директора салону до клієнта до романтичного письма від шанувальника / полконніци.

Якщо вам хочеться більш драйв і цікавого контенту, то ви завжди можете замовити текст для салону краси в студії копірайтингу «PR Slovo». А ще інтерв’ю з керівником салону, пости для Інстаграма, досьє майстрів, опис послуг і багато-багато інших текстів для салону краси.

Замовте пробний текст для салону краси прямо зараз, щоб отримати більше клієнтів.

Тегітекст запрошення в салон краси

Сьогодні в салон краси «Леді Молодість» треба записуватися мінімум за 2 тижні. Але ще зовсім недавно Оксана кочегаром, перукар і його господиня, змушена була скоротити штат і не могла найняти крутих майстрів. Але вона не здалася і знайшла свій рецепт успішного бізнесу.

Увага, для анонімності користувача і його послуги, текст знеособлений і імена / назви змінені.

важливо

Нерідко мені здавалося, що я стригла буквально всіх і все життя – спочатку ляльок, потім батьків і подружок. Більшу частину дитинства я провела в перукарні, де працювала бабуся, і бачачи цей нескінченний потік клієнток, завжди мріяла, що в мене буде ось такий салон.

Після училища бабуся мене прилаштувала до себе в перукарню. Але нерідко я стригла на дому, щоб напрацювати клієнтів. Досвідчені колеги говорили, що «сарафанне радіо» – найкраща реклама для майстра.

Я працювала практично без вихідних, тому що у мене була мета – відкрити свій салон краси. Два роки наполегливої ​​роботи, і я змогла зняти невелике приміщення на два крісла, але з прицілом на манікюрний зал.

Салон краси є, а клієнтів – немає

Не те щоб їх зовсім не було, але їх кількість не покривало основні витрати: оренду, податки, рекламу і т.д. Постійних клієнтів було 3-4 людини в день. Багато з них не захотіли йти в салон, тому що мені довелося підняти ціни, і ця різниця виявилася для них принциповою.

Справи трохи налагодилися в період випускних і травневих весіль, але потім знову затишшя – в сезон відпусток і дач люди не поспішали робити зачіски. Відкриття манікюрного залу так і залишилося красивим проектом, адже на даному етапі треба було рятувати перукарню.

Ми використовували всі доступні нам методи оффлайн-реклами – листівки, оголошення в газеті, флаєри, знижки, акції «Приведи друга» і т.д. Але вкладення в ці заходи були більше, ніж результати.

А реклама в інтернеті обмежилася розміщенням в безкоштовних каталогах міста, на місцевих сайтах і тематичних форумах. Просувати нам було нічого, тому що сайт ще не створили.

І тоді я згадала про соцмережі. На самому початку своєї перукарні діяльності я створила групу, де збирала інформацію зі сфери б’юті-індустрії і ділилася нею з іншими. І вже тоді назвала її Леді Молодість. Але розвивати не розвивала, напевно, чекала слушної нагоди.

Нічого не розуміючи в SMM-просування, я вирішила вивчити це питання у вільний від роботи час. Але утворилася проблема – чи я навчаюся просуванню в надії отримати через n-кількість часу постійний потік клієнтів, або я підстригаю зараз, щоб оплатити оренду і податки.

У мене було два варіанти: найняти SMM-менеджера або закінчити курси по просуванню.

Порада

У першому випадку мої щомісячні витрати збільшувалися на 40 000 рублів, у другому – я один раз платила 30 000 за курс і виконувала сама роботу SMM-ника, економлячи 20 тис. На місяць, але все одно витрачаючи час на розкрутку групи.

Чесно кажучи, така робота мене трохи стомлювала, тому що щоденні рутинні дії, які треба було виконувати систематично, були подібні до смерті.

Ефективна реклама салону краси

Плюс я знову втрачала в заробітку.

Одного разу, намагаючись знайти вірне рішення, на Youtube побачила невеликий ролик, що розповідає про сервіс SocSpider, здатний розкрутити будь-який невеликий бізнес, включаючи салон краси. Спочатку не повірила, що все за невелику суму можна отримати хороші результати.

Головне – зважитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *